home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
Yuna - Penakut
30 March 2012 @ 2:22 PM | 0 individual(s)
Intro: [Piano sound]


D# C

Tak semua kau rancang akan berlaku

D# C

Mungkin nasib tak menyebelahi aku

D# C
Entah mengapa engkau yang aku cinta
D# C
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja




F G Ab 

ini tidak adil tidak adil baginya

F G Ab

ini tidak adil tidak adil bagiku

F G Ab
ini tidak adil untuk engkau bertanya jika aku mencintaimu juga
F G Ab
Tidak adil tidak adil baginya....




D# C

Kau tak pernah cuba memahami aku

D# C

Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk

D# C
Dan bila tiba saat ku kehilangan
D# C
Beban yang tak pernah kau cuba ringankan





F G Ab 

ini tidak adil tidak adil baginya

F G Ab 

ini tidak adil tidak adil bagiku

F G Ab 
ini tidak adil untuk engkau bertanya jika aku mencintaimu juga
F G Ab 
kau Bukan milikku



Bridge: F G Ab 



D#




D# F G#

Dan aku memang penakut

D# F G#

Mengakui cinta kepadamu

D# F G#
Seribu kali ku cuba ucapkan
D# F G#
Bila bersamamu
F G G#
Kau bukan milikku
F G G#
Dan engkau pun tahu
F G G#
Kau bukan milikku

Labels:

WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users