home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
Yuna - Cinta Sempurna
30 March 2012 @ 2:32 PM | 0 individual(s)

Intro: C G
D# G

C F
Aku manusia lemah
Selalu terjatuh

C
Berbeda aku dari mu
Kau berdiri teguh

F
Aku serba tiada
Aku kekurangan

D#
Dan bila kau tiba

C
Aku hilang dari kewujudan

G F
Sempurnanya sifatmu

D#
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu

C
Tingginya kesabaranmu

G F
Lepaskanlah diriku

D#
Kerna aku tak mampu tuk menanggung

C
Cinta sempurna

G
Darimu... 

F C
Darimu... 


G F D# 

C
Bukan aku tak pernah

F
Mengerti dirimu

D#
Ku sanjung setiap kata cinta

C
Kau berikan aku

F
Hilangkan rasa itu
Akhirkan semua

D#
Dan bila kau sedar

C
Aku hilang dari kewujudan

G
Oh…ohh

F
Sempurna sifatnyamu

D#
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu

C G
Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku

F D#
Kerna aku tak mampu tuk menanggung

C
Cinta sempurna

G F
Darimu... 

C
Darimu...

Outro: F D#

Labels:

WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users