home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
Alif Satar - Lelaki Seperti Aku
30 March 2012 @ 4:55 PM | 0 individual(s)
*standard guitar tuning

Verse 1:


Memang tak ada lelaki seperti aku 
G C D G 
Tapi yang lebih baik banyak 

Memang tak ada lelaki sehebat aku 
G C D G 
Tapi yang lebih hebat banyak 

Verse 2:

C D 
Maka tak perlu kau susah hati 
Bm E 
Banyak lelaki yang bisa kau pilih 
Am D 
Untuk kau jadikan sandaran hati 


Verse 3:

G
Memang tak ada lelaki seseksi aku 
G C D G
Tapi yang lebih seksi banyak 
G
Memang tak ada lelaki setampan aku 
G C D G
Tapi yang lebih tampan banyak 

Verse 4:

C D
Maka tak perlu sedu sedan itu 
Bm E
Jangan sampai kau rendahkan dirimu 
Am D
Memaksa aku menjadi pacarmu 

Chorus 1:

G Bm C D 
Oo baby baby…Jangan kau marah sebab ku tolak 

Ku tahu kau cantik 
Bm 
Ku percaya kau baik 

Ku yakin pasti ada 

Lelaki yang tertarik 

Chorus 2:

G Bm C D 
Oo baby baby… Jangan kau dendam sebab ku enggan 

Bercinta aku mahu 
Bm 
Tapi tidak denganmu 

Ku sudah ada satu 

Kekasih yang menunggu 

Verse 5:

C Am 
Ceritanya aku sedang sedang belajar setia 
C D 
Makanya dari itu kamu jangan memaksa 
C D 
Kerna aku memang tak suka mendua 

*Repeat Chorus 1 and 2 (X2)

Labels:

WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users