home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
Practise makes perfect.
16 February 2012 @ 4:39 AM | 0 individual(s)
Hello readers. So here I am again. Dengan muka penat letih tired semua ah! Tahu kenapa? Balik dahlah 1.40 petang then kene practise untuk show sekolah coming soon. Phewphew nak catch up chord lagi . Bukan apa, kita nih takda experience join band. Sbb tuu rasa kekok sbb siap ada bass and saxophone bagai. Tapi nasib ah ada dua guitarist. Haa so boleh lah cecover sikit Haha . So balik dalam pukul 6 lebih then terus tidur and like seriusly aku bangun pukul 11 p.m Fcuk ah kan semua taknak kejut aku bangun -..- 

So after taking shower terus bukak buku Yogi bear *buku catatan sekolah* and cari perkataan Homework. Fulamakk banyak gila! So berbekalkan dengan kudrat yang ada terus buat hw and then online! Hehe Okay btw! Lupaaa nak cakap yang nama Fb I dah tukar :'( Tadi Mark macam cibei tak kasi gua sign in sbb nama aku tak di-approve fb. Otak dia ah. Tulah diorang tuu semua copycaters! Disebabkan ramai tiru nama WEIRDY tu yang nama aku pun dia suspect as copycaters jugak! Sumpah aku nak nangis! So last last dengan takda ideanya aku letak ah nama Wnadiaa Dean's  So lepas nih kalau uolls nak cntact my name just search Wnadiaa kay? Hihi sumpah aku bengang gila dengan fb sekarang nih -__- 

Bangun tidur tadi aku tengok Do *hamster adek* dah jadi empat . Kahkah thanks aunty 'sponsor' kan hamster lagi tiga pada adek. Diorang semua cute cute! Even aku tak berani nak pegang diorang aku still nak buli diorang Kahkah 
WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users