home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
1 Month Anniversary
23 January 2012 @ 4:54 PM | 0 individual(s)
Hay Saiful Adam . Entry nih kita buat khas untuk awak kay? Hihi ingat tak Jumaat lepas hari apa / tarikh berapa / and apa yang berlaku ? Haha Jumaat lepas 20 haribulan Januari 2012 and awak lupa tarikh Anniversary kitaaaaaaaa :') Nvm sayang, mula mula tuu memang lah agak kecik hati tapi takpa kita faham awak penat kerja sampai terlupa sekajap kan ? Nahh sokay lepas nih jangan buat lagi tau ? Kalau awak buat standby lah kita jahit jahit mata awak kay ? Hewheww baiknyaa kita kan Haha .

Awak kita just nak cakap yang kita sayang sangat sangat dekat awak . Wuuwuuu seronok tak ? Haha sorry if selama sebulan nih kita ada buat salah or terkasar bahasa dekat awak kay . Kita tahu kita tak sempurna tapi kita akan cuba jadi yang terbaik di mata awak #Pheww awie dalam sembilu xD And one more things, terima kasih selama dengan kita sebulan nih . And kita harap kita akan everlasting sampai bila bila . Sebab tuu azam kita tahun nih kan ? Awak sendiri selalu ingat semua azam kita kan ? Haha I lepchiuuu baby Adam  

Tadi baru on call dengan Adam and sambil dengar Hitz.fm online . Tiba tiba lagu Someone Like You on air . Wuuuu suka seronok Haha lagu fav Si Kurus tulewww :')
WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users