home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
Fever go away
16 December 2011 @ 11:53 PM | 0 individual(s)
Assalamualikum :> Hamboi manis jekan anak dara nih bagi salam Haha -__- Okay selalu aku letak gambar Photography kan dekat site atas nih . Tapi kali nih aku letak gambar aku sendiri . Awtetete bertudung kan ? Haa actually time nih muka time demam . Haa so adalah sikit pucat kan ? Hee but don't worry aku still reti paksa tekak nih makan ubat even aku taknak . Haha actually kita nak kongsi satu rahsia :> Ha nak dengar tak ? Sebenarnyaaaa kita tak reti telan pil . Wohoo O.O Okay aku tak tipuu . Seriusly sejak dari darjah 6 kita try nak makan tapi entahlah kita rasa pil nih boleh bawak mati tercekik Haha sebab tuu memang fobia dengan pil . Kay so orang selalu tanya , Habis kau makan ubat macam mana ? Ke tak makan langsung ? Haa kita amik ubat tuu kadang kita gigit je atau cairkan then makan . Haha sound annoying :3 

Time aku type post nih akak aku datang bagi sandwish . Ohhh nikmatnyaaa *lapar sebenornyo 

WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users