home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
14 October 2011 @ 12:29 AM | 0 individual(s)
SHE'S BACK





My Oh My !  Seriusly iteww tak percaya yang malam  nih kita jumpa one of My BFF'syang sekian lama terpisah about 7 Years ago . Alah sedih kan dengar  Muehehe Takdelah actually tadi BFF's  lama kita nih IM kita dekat Facebook . 

Eh cerita punya cerita nama taktahu kan Harhar Okay nama dia Nurul Ryhan  Yang aku ingat  pasal dia nih cuma dia Tinggi orangnya  Haha mana taknya aku rasa  dia budak paling tinggi masa darjah 1  Yahh aku start kenal dia masa darjah 1 #Time tuu ayam ayam lagi 

Haa dipendekkan cerita  aku pindah sekolah MR2  Time tuulah kita orang seperate  and lose contact  sebab dia pun pindah sekolah lain  Hmm tenguk album  kau kan tadi seriusly kau dah lain  Dulu kau comel  macam anak kucing  tapi sekarang kau dah Hot Gorgeous  mengalahkan Lisa Surihani !  Hikhik Aku  nak cakap yang aku betul betul rindu  kau sayang :'> Terima Kasih  leww dekat Nazree  sebab dia yang buat kita orang contact balik  Hmm teringin nak jumpa kau doh  Kalau boleh aku nk peluk  cium  kau Muehehe #Alah BFF apasalahnya kan Hehe 

Okay  lepas nih taknak lagi kay lost  contact  Serius aku rindu  kau sangat sangat 



WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users