home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
14 October 2011 @ 2:04 AM | 0 individual(s)
CHRISTINA GRIMMIE'S



Okay jam menunjukkan tepat pukul 1:55 . What the heal man -,- Tipu leww kalau aku cakap aku tak ngantuk kan . Tapi standby besok aku malas nak datang sekolah sebab kene bangun pagi . Cehh padahal hari hari rilek je kan bangun pagi . Yelah aku dah naik lali bila mama jerit nama gua bila sedap sedap mimpi indah Kahkahkah . Memang spoil T.T

Haa bytheway uolls nampak tak awek cun dekat sebelah kiri nih ? Muehehe :3 Itu nama dia Christina Grimmie's . Alah takkan tak kenal . Kalau tak kenal jugak pergi search dekat Youtube . Perhh sekali tenguk video cover dia memang gua adore gila ! Yelah mana taknya suara dah lah superb plus She's Naturally Beautiful . Even dia takdelah Ladies sangat kan . 

Ha lagu yang korang tengah dengar nih lag baru dia untuk First Album dalam hidup dia .
Okay She's totally amazing and enjoy the song . Kbyee

# Perasan tak post dekat bawah nih ada gambor kit miut ? Nahh itu gua saja try testing power Muehehe :'D

WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users