home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
12 September 2011 @ 5:19 PM | 0 individual(s)
SOABITCH





Hey you Mother Fackerrrrrrrrrr ! Kenapa lah kau nih banyak susahkan hidup aku ? Tak pasal pasal tadi aku bergaduh dengan Afiq just because kau text aku then aku sound kau dekat wall kau . Err yang kau pun satukan sayang ? Tak usah dilayan mamat nih . Eh Kau dah tahu kau ada awek yang kau gatal message aku pehal Mat ? Kau jaga awek kau sana sudahlah . Aku pun tak hingin and tak hadap nak kacau relation korang . Buang masa jekan ? Ghaa memang kau dulu bekas aku . Tapi ADA AKU KISAH ? Hee yahh memang kau panas kan baca post nih Nazhrul Ikmal ? Tapi nak buat macam mana kalau Boyf aku pun dah hilang sabar kan . Okay tu je nak cakap . Kay Byebye :)


WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users