home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
26 September 2011 @ 4:02 PM | 0 individual(s)
FAKE PROFILE





Hell Yeah ! Ada ke patut ada manusia bodoh try buat acc fake aku nih ? Sia sia kene maki hamun dengan aku . The worst part is manusia bodoh tuu ADD AS FRIENDS . What the Hell Babeh ?! Ohh kira bila dah add memang nak sakitkan hati and suruh aku tengok macam macam lah eh ? Eh aku takda cari pasal dengan kau then kau kenapa tiba tiba cari pasal dengan aku ? Kalau betul kau tak goyang kau FACE TO FACE dengan aku babi . Haha kan dah kene babi sekali . Nahh lepas kau dah add kau post pulak wall . Kau cakap siapa yang nak BERSEDAP tolong call number nih 017-*****36 . Eh siyal kan ? Kau dah sedap jual nombor aku segala kan . Yang tak boleh belah kau pakai DP aku yang comel molek tuh . Err Siyal betul ♥  Takpa hari nih hari kau . Besok besok hari aku . Plus aku nak ucap thanks pada Mohd Hafiz . Sebab dia siap buat Capture Screen and sebarkan pada orang ramai yang profile tu actually FAKE FUCKER  
WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users