home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
12 September 2011 @ 5:38 PM | 0 individual(s)
BABY BABY OHH





Nahh it's kinda boring up here . Baru lepas meluahkan segala bende jadah haram yang aku tak puas hati dekat mamat tuh then terus takda mood . And the next step kita pun surf the web leww . Tuu memang last cara aku release tension lah kan ? Yahh So Right :p Tapi kan tapi kan tadi terjumpa gambo dekat sebelah nih and aku sangat sangat Ohh Em Giee ! Macam nak melalak aku macam nak jumpa budak nih Face to Face . Comel siyal  kan budak kecik nih . Eh budak ? Jadi mama aku nak tak ? Haha Ya Allah pesal kau kiut sangat dengan bird hat tuu ? Nahh jadi anak aku dengan Afiq jom ? Hahaha sudah aku merepek :3 Kalau aku dapat budak nih memang aku cubit cubit budak nih tau . Okay tadi terdetik nak call budak comel tuu apa . So aku sebat jelah Fora Minha ? Nak tahu sebab apa Fora Minha ? Ghaa sebab aku jumpa picture nih and tittle dia tertera nama Fora Da Minha TV . Aww Snap ! Tu nama TV negara mana entah . Ah peduli apa aku . Susah benor kalau takda nama Hihi . Last word Suka kau Foraaaa :*



WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users