home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
24 July 2011 @ 7:34 PM | 0 individual(s)
LOSER BOYSSS







ERGHHHHHH -.-' Tension aku kalau ada spesies manusia chhhibbbbbbai macam gini . Kau pikir aku suka ke kau hantar IM and message panjang lebar segala ? Agaklah kalau nak Forward message tuuu POST WALL je sudahlah . Ni nak hantar IM #BUAT SEMAKK JE KAU NIH . Haaaa lepas tuu hantar message nak cintan cintun semua . Haaa bende alah apa yang dia hantar ? Baca ni :)

wak , saya nak tanya sesuatu ni . Saya harap awak tak marah saya . Saya nak tanya , awak sayang saya tak ? Kalau saya mati , awak sedih tak ? Kalau saya pergi dari hidup awak , awak nangis tak ? Kalau saya bunuh diri , awak marah saya tak ? ? Awak , kalau saya mati , nak ke awak d.........atang melawat kubur saya ?  Awak tahu kenapa saya tanya awak ? Sebab saya nak awak tahu , saya sanggup buat semua tuu kalau awak pergi meninggalkan saya Hantar kepada 10 prg sahabat yang kamu sayang . Kalau awak berjaya mendapat 5 kembali , bermakna awak sangat disayangi ramai  
Eeeeeeee kau siapa ? Haaa Sharkblues Mrbayu ? Alaaaa nama dia tak boleh blha siaaaa . Eh Dude ? Lepas ni jangan hantar lagi eh FORWARD MESSAGE OR IM SEMUA ? Aku Rimas lah :) Yahh memang dekat situ tertera Sahabat . Tapi tak perlu nak bersayang if AKU TAK KENAL KAU . Haaaa nah satu jari tengah untuk kau . Ohh apa ? Terima Kasih ? Haaa SAMA SAMA :)
WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users