home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
26 July 2011 @ 12:54 AM | 0 individual(s)
I'M DEEPLY SLEEPY







Huaaaaaaaaaaaaaaa :O Gua ngantuk gilaaa ni -.-' Besok ada ceramah motivasi apa entah dekat sekolah . Lahaii lemah betul . Budak budak ni kata ceramah tuu MEMBOSANKAN ? Perhh stanby lah kan besok gua tidur berdengkur time dia membebel segala . Katanya untuk motivasi PMR ? Haaaa kalau dia bagi motivasi meniruu baru aku celik sikit kan Hahaha #Gilaa Nadia ni takkan penceramah tuu nak bagitahu tips meniru kan kan . Haa lagi satu nesok best sebab tak payah bawak buku sampai balik Weheeeeee XD Stanby besok gua datang lenggang cekak pinggang lah kan . Tapi bontot panas je lah kan . Errrr boleh tak bawak PSP senyap senyap ? Kalau tak boleh kita bolehkan eh ? Hahhahahahaa . Eh Guys ? 5 Minit yang lalu Papa guaa bangun then pergi dapur and masak apa entah ? Yang guaa online dekat depan ni sorang sorang . Tenguk jam pukul 12:52 AM . Bila Papa dah siap berketang kentung dekat dapur dia bawak Roti Canai Expresss . Hahha Kaybyee Guaa nak sental roti canai dia #Standby aku gemuk lepas ni tapi takpe lepas ni Puasa :)
WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users