home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
04 July 2011 @ 11:55 AM | 0 individual(s)
HARI SUKAN
Assalamualaikum :) Yeahh akhirnyaaaa dapat jugak 
Entry Post untuk Hari Sukan 2 JULY 2011 nii haaaa
Haaa malas nak membebel , tengo gambo gambo nii yeeee 
ENJOICE :)

#Kawad kaki Rumah Topaz Wohoooo Diorang semangat kan kan 

# Sempat posing before nak lari kejap lagi Haha

# Kiri kanan Gua ZIRCON -.- Haha tengok tangan ? L's F .
Eh Ignore tangan si Weirdy Nadiaa tuuu . Dia buat S Terbalik Kahkahkah

# Ini pun before nak lari 4x100 . Semak je Budak Delima dekat belakang tuu . 
P/s : Thanks Encik Syaz Hehe

# Aicehh tengok muka Gua bangga pegang SignBoard Topaz Kihkihkih

# Ituu diaaa khemah Topaz . You guys nampak tak Header sebesar besar alam 
tuuu , Haaa itu handmade saya tau tau Weheeee

# Yeah Babeh ! Lari tiba tiba dapat nombor 3 daripada 8 rumah sukan . 
P/s : Nak kata kita orang Fake ? Haaaa nampak sangat Jeles .
Terima jelah kenyataan yang kita orang dah amik meddle tuuu Wohoooo

# Gua dengan Eyka Zack sempat posing tengah jalan . Hihi

# SAYA BANGGA PAKAI BAJU & TUDUNG BERWARNA KUNING 
* ILOVEYOUUU TOPAZZZZZZZ

# Haaa Kakak Gua rumah Firus . Hahaa Pigiii Dah 

# Wohooo dapat amik gambar dengan Viee . 
Thanks sebab jagakan camera kita Hihi
And sorry sebab hari tuu ada ter-Marah awak . 
Kita tak dengar sangat laa time tuu Hehe

# Brader Gua dekat sebelah ALAH KONON JEEE . 
Bak kata Ika Miochan : Pembawa ? TEETTTT -.- Hahhahhha

# Ini dia rakan seperjuangan sehidup semati Gua dekat Topaz . Hihi Sayang kau lah Umie 


# Eh eh terposing dengan budak rumah seukan Jade pulak . Hihi Alaaa takpe 
Kita nii bukan nye kejam pun . Haaaa amik niii kita orang punya posing lepas habis semua acara :)


WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users