home Profile Plot Dislike Beloved Social Media
PMR Candidates
20 December 2010 @ 10:15 PM | 0 individual(s)
Finally , Lagi dua minggu lebihh jeh nak SEKOLAH ?! Haishh , rase tak sabar pun ade . Rase malas pun ade . Tapi nak buad mcm mne dh mmg hidup nadiaa nehh perlu ade sekolah dlm kepala otak nehh . First , bile refresh balik pasal sekolah , mesti teringad Kawan-2 . Dh mmg tk bende lain dh nak dipikirkan . Second : Barang-2 baru nak pergi sekolah . Seriusly tak shooping lagi :) Hehe , mama janji nak pergi sabtu nehh , tapi nth lah . Nadiaa Follow jeh kan kan . Haha :D Truely Miss My Eyka Zack , Baby Ahtyn , Nanem Fiee , Baby Lola , Naddy Pocoyo , And For Upcoming Student : Noris Shari :) Welcome Babe . He , tk sabar siakk . Then Tahun Depan PMR . Ayooyo >.< Tak bolehh main-2 lagi dehh . I Promise :) Then lagi satu hal , mama and along ckp tahun depan Nadiaa naik motor yg dipandu khas oleh Nadia Aziera . Perhhh , habes lah aku duduk dkt belkang dgn muke petak nye . Hishh , nasib-2 :| sabar jeh nadia sabar * Tapi along ckp start naik Vroom-2 Bulan Februari sbb dea dpt lesen P mybe bulan tuh . Ye yea :D


WNadiaa

A 17th years old girl with plectrum.
Sit, silent and read.
Enjoice Readers!
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►

Dear Sticky Note,
Semua hotel dah full booked! Habis cuti ni nak spend dekat manaaaaa :( >> 4th June | 6:18 p.m
Kindly drop your comment and rate below
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
Tiny Hand With Green Heart
WNadiaa Official Personal Blog© Since 2007 - 2013. All Right Reserved.
 Online Users